August 21, 2010

No Title!

Tajuk entri ni No Title!...siapa kata tak ada tajuk?...hehehe

Sebenarnya tak ada apa sangat nak dikongsi kat sini...tapi saya terjumpa beberapa  visual yang diambil beberapa bulan lepas...ini hasil geledah saya pagi ni.  Sebenarnya masa tu saya tolong bagi idea pada anak dara saya untuk exam lukisan dia kat sekolah.  Ni kiranya buat rehearsal dulu la...kalau dulu saya tak berapa minat dengan lukisan corak yang kena cop dengan kentang,  batang pelepah pisang,  bendi dan sebagainya tu...leceh rasanya.  Tapi bila dah lama tak buat...tiba-tiba anak mintak tolong pulak...tak pasal-pasal saya yang syok mengecop...hehehe

Maaf la ya...kualiti gambar kurang memuaskan.  Semua ujikaji di bawah ni saya gunakan ubi kentang yang diukir...lepas tu touch-up dengan drawing pen.  Warna tu saya guna poster color anak saya je.  

Berkerut dahi anak saya...macam susah aje mama...kata si Dina...

 Mama kata...Dina,  esok boleh buat macam gini tak?  Dina pun...errrr...

Yang ni boleh?...mata Dina memandang ke atas dengan mulut  melopong...

 Ermmm...mama,  bagi yang simple je lah ...bukan yang macam ni...akhirnya Dina berkata-kata dan.....saya pun kembali sedar diri...heheheee

No comments: